Iarta gresalele mele ca poti citi oricum.

vineri, 13 ianuarie 2012

Uita-ma

Da... cum putea lipsi o despartire ? ce i-ai spune la sfarsit ? eu nu am avut cuvinte cand eram plecat si in mintea mea rula un film in care eu veneam acasa si cea pe care o doream era cu altul... nu a fost asa dar incercam sa ma imbarbatez si am adunat vers cu vers iesind o mare minciuna. E adevarat, mare parte din intamplarile din melodie sunt reale dar mai important e faptul ca nu au un target anume, o persoana caruia se dedica versurile.Sunt pur si simplu inspirate din cateva relatii/ foste in care am fost implicat, am cules putin cate putin din fiecare, am adaugat cate ceva de pe la altii si am spus: uita-ma...



[STROFA -I- ]


Draga uite care-i treaba, te-am iubit, ai fost cu mine,
Langa tine n-a fost rau, dar acum imi e mai bine,
Situatia in care sunt, nu implica vre-un atu,
daca vrei sa te intorci, iti spun de pe-acuma Nu,

m-ai avut si sti prea bine, dar ai fost precum o lama,
mi-ai taiat sufletu-n doua! te-am iubit precum o mama!
O ard singur, nu-i problema, e si-asta o kestie,
voi gasi alta ca tine, sau mai buna, cine stie.

Barul va ramane-acelasi, plaja nu o sa se mute,
sti si tu ca n-ai fost prima, si-or sa vina mult mai multe.
pe aceeasi banca-n parc, sau in patul de-o persoana,
or sa vina altele, la fel de mult o sa-mi placa,

te vedeam mai speciala, de ce, nimeni, n-o sa stie,
din cate mi-aduc aminte, te-am combinat la betie,
ai lasat o urm-acolo, sper sa intelegi odata,
exceptand ca te-am iubit, vei ramane-o alta fata.

[STROFA II]

Ne-am placut, ne-am combinat,ne-am iubit si ne-am certat,
dar ramane intre noi, ca ne revedeam pe blat,
cu toate ca nu-i ce-a fost, eu cu alta ,tu cu unu,
la fel de secret ramane, ca am fost numarul 1,

promit ca nu zic la nimeni, ce faceam in miez de noapte,
sti si tu momentele-alea cand ziceai ca nu mai poate,
asta e partea frumoasa, nu regret nimic din ea,
dar ajungem si la cele ce-au stricat relatia,

chiar daca te-am inselat, si stiam ca nu iti place,
dupa fiecare fata, tot tu ma aveai in brate,
ti-ai facut ambitie, apoi tot s-a dus la vale
kiar nu trebuia sa faci, ce-au zis prietenele tale

acum sa te duci la ele, sa te plagi ca viata-i dura,
poate aflii ca amanta era prietena ta buna
sa vad ce sfaturi primesti, n-o sa fie c-ale mele
din respectul pentru tine, nu m-am combinat cu ele.

[STROFA III]

Sincer ma bufneste rasul, cand te vad cum ma privesti,
cunosc gesturile alea, asa ca nu ma uimesti.
sti ora cand beau cafeaua, vezi cu cine am iesit,
sa te vad cu altu-n brate, chiar ma face fericit.

nu-ncerca sa ma oftici, preferi sa va iau de prosti?
dup-atata timp cu mine, vad ca tot nu ma cunosti.
nu mai da beep-uri cu-ascuns, cu alea chiar ma stresezi,
eu am treburile mele, nu ma mai interesezi,

sms de noapte buna, : ,X , * ,
Aia nu a fost greseala, sau arat de gradinita?
suferi, ma vrei inapoi, uite care este schema,
fara sa ai ipoteza, nu poti rezolva problema,

statusul ala penibil, l-a avut intreaga lista,
aroganta nu te face sa zambesti, te-arata trista,
inainte-ntelegeam, dar acum cand spui ca doare,
te sustin cu-n dop de cola: cauta in continuare!

[ REFREN BIS ]

Scoate-ma din avatar, Sterge-ma din telefon!
Voi fi trist ca te-am pierdut, cum am fost de revelion.
Te-ai obsnuit cu mine, Insa nimeni nu te crede!
Si ador la nebunie, c-ai fost aia ce-a dat verde!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu