Iarta gresalele mele ca poti citi oricum.

vineri, 13 ianuarie 2012

Cbi Productions

Cbi Productions a fost prima materializare a pasiunii de a scrie si de a canta. Undeva prin 1999 eram cu fratele meu mai mic, Bibi si un bun prieten, Vulpoiu`.Aveam un PentiumII pe care ne distram de minune cu SoundForge si FruityLoops intr-un container plasat pe terenul de langa bloc.Tot ce ne mai trebuia erau versurile.Ca orisicare, ne-am apucat de scris.Despre cartier bine-nteles.Victimele? Copii din anturajul nostru. Multi inca mai rad despre albumul ala de 13-14 piese in care fiecare era criticat la sange si ridiculizat la extrem. Ar trebui sa caut si piesele alea... A urmat liceul. Alt oras, alti prieteni. Atunci m-am apucat "grav" de hip-hop. Ne facusem sala de BreackDance intr-o paragina de restaurant, aveam saltele si podea de lemn, fesuri cusute cu plasa si bandane. Toale largi si snickersi. Era super. Mai ales vara cand ne intalneam la Splendid Beach cu artisti din domeniu, mentionez dansatorii lu` Cristina si pe Boom-Style care chiar erau cazati la Vulpoiu`. Sa nu uitam de Mitre, Remus, si altii care ne sfatuiau. Intre timp cumparasem mixere si boxe sa ne facem studio in acelasi container pe care-l mutasem. Balurile si petrecerile erau ale noastre. Aveam tona noastra si peretii erau desenati.Adevarate capodopere. S-a dus liceul si a urmat facultatea care nu imi placea. Am plecat in armata. Acolo am cunoscut noi persoane alaturi de care am invatat ce inseamna cu adevarat un camarad. Cum ar putea lupsi din armata dorul de casa si de mandra ? Apar primele poezii... A venit Liba pe 21 decembrie dupa care ajuns chiar in perioada sarbatorilor de iarna, in Belgia. Am intrat intr-un magazin plin plinut cu scule de muzica. Wow ! eu cumparasem un mixer de genu 25/40 cm cu 4 canale si tanjeam dupa ce vedeam in vitrine... Am ajuns acasa si studio-ul tot nu-l facusem. Scriam inca. Inca scriu ... Mereu am considerat calitatea mea de artist ca fiind scriitor nu MC. Dar mi-a placut sa fiu pe scena. Mai ales cand am ajuns in Gran Canaria unde am lucrat in echipele de animatie si distram o sala de 200-1000 persoane, in functie de sezon. Acolo l-am cunoscut pe Robert Gorman, un tip din UK stabilit in Spania.Avea propriul studio si canta in Hard Rock Cafe. Maestru. Tot acolo am invatat Cubase. Eu cantam in limba mea, noi ne intelegeam prin engleza.Aici tai, aici effect, etc, etc, si a luat nastere "Atentie Se Trage" , primul meu album. A urmat o serie de cumparaturi dintr-un magazin de specialitate din Maspalomas si biletul catre Romania. Aveam acum condensator de studio cu antipop antishock , mixer, cabluri si hasis. Ajuns acasa , dupa multa munca , se deschide cu surle si trambite pe zona, Cbi Productions , din pacate la un prieten acasa. Desigur, nu a tinut mult si l-am inchis , "proprietarul" locatiei lasandu-ma fara curent in plina ascensiune. Dinou, ia si muta sculele, cabluri, camere, mufe, in garaj la vila. Am incercat iar dar focul pasiunii se stingea incet si sigur. Iar la universitate, iar oameni noi si aparitii pe scena in baruri din Constanta. A urmat o cadere deplina . Despartiri, certuri in familie si neincredere. Toate la un loc la care adaugam a 2-a facultate pierduta si un job in constructii care ma extenua. Inca se intampla. Suntem aproape de prezent. Inca o incercare la orizont. Spre uimirea mea se deschide alt studio, plecand de la mine. Mai bine. Rateurile se tineau lant si imaginea mea era tot mai murdara legat de acest domeniu. Renunt si plec iar din tara. Ajuns in Tielt, Belgia, am oportunintatea sa lucrez cu studenti care organizau festivaluri de muzica rock. Se reaprinde ceva. Imi dau seama ca numai eu am fost de vina in tot acest timp, ca nu mi-am urmat visul. Adun niste difuzoare, un laptop, un ipod si hai acasa. Sunt deja 3 ani decand lustruiesc la un nou album. Piesele asteapta sa fie inregistrate. Cand ? Ramai pe Blog si vei afla !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu