Iarta gresalele mele ca poti citi oricum.

vineri, 13 ianuarie 2012

Rapperul Din Mine

A 2-a melodie publicata, inregistrata in prima faza in containerul de care v-am povestit in articolul anterior "Cbi Productions", reinregistrata in a 2-a locatie a studioului.



[STROFA -I- ]

Cate-odata ma intreb, ce dracu este cu mine,
De ce scriu in continuare,dupa astea 3 albume.
Pentru cine fac eu asta, ca bani n-am facut de loc,
Obosesc muncind atata, intr-o bataie de joc.


Rapperii astia micuti, nu e unu fara piesa piesa,
Vor sa traga, sau sa scape, poarta botnita si lesa.
Nu ii judec pentru asta, saracutii mielusei,
cate-odata imi doresc, sa fi fost unul din ei.


Sa nu fi dormit in gara, cand am fost plecat de-acasa,
Sa nu fi ajuns la garda, ca m-au prins cu marfa-n plasa.
Imi doresc sa nu fi fost, cel care ciordea odata,
Ca nu-s bani de o berica, si un suculet la fata.


Cate-odata imi doresc, sa uit ce batai mancam,
Cand tata ma visa doctor, nicidecum s-ajung golan
Nu-nteleg cu e posibil, sa dau sfaturi asa bine
Si cel care nu le-asculta e kiar rapperul din mine.

[STROFA -II- ]

Sunt momente-n care cred, c-o s-ajung undeva sus,
Si cand clipele de aur,ma fac sa cred ca sunt dus.
Am zile din-alea naspa, cand vreau sa-i omor pe toti,
Dar noroc ca cineva imi tot spune "Hai ca poti".


As vrea sa o vad pe niky, sau sa beau bere cu Andy,
Numai ei mi-au fost aproape, cand altii ziceau ca-s handi
Imi doresc acel burete, care sterge lacrimile grele,
varsate de-i mei pe-ascuns, pentru greselile mele.


Cate-odata ma oftic, ca din banii de pe-amenzi,
Puteam sa-mi iau o gramada, cred ca pana si un benz.
Cate-odata imi doresc, sa fi incerat si eu,
Caramida aia alba, din care tragea tovarasul meu.


Imi doresc sa nu fi plans, in ziua cand am plecat,
Si sa-i fi ucis pe aia, care-acolo m-au lucrat.
Sa fiu relaxat atunci, cand din tot nimic nu-i bine,
Insa vinovat de astea, este doar rapperul din mine.


[STROFA -III- ]

Ce bine ar fi fost daca, as iubi sincer o fata,
Si sa-mi para rau atunci, cand vad ca uita si pleaca.
Ce n-as dat din tot ce am, sa fiu mereu eu fericit,
Chiar le-as da la toata lumea, pentru ca nu am nimic.


Sincer cei ce ma cunosc, stiu ca nu sunt bulangiu,
Din pacate, cate-odata, mi-as dori sa pot sa fiu.
Sa uit ca el m-a turnat, si-am fost la procuratura,
Sa il iert intr-o secunda, p-ala care-a dat din gura.


Sa nu fi avut pistol, si nici pusca blestemata,
A vrut sa se sinucida,noroc ca era stricata.
Sa se jure ca sunt liber, nu ca ma vor in puscarie,
Iar din astia 10ron, mi-as dori sa fac o mie.


Macar odata in viata, sa spun tot ce vreau sa zic,
Sa nu mai mint preotul, cand ma duc la spovedit.
Prietenii si pizda asta, sa-i am si la rau da-n fine,
Asta este tot ce are, numai rapperul din mine.


[STROFA -IV- ]

Chiar ce marfa ar fi fost, daca ma duceam pardaf
In ziua in care, mi-au facut test poligraf.
Ce calumea ar fi fost, daca la spitalul mare,
As fi asteptat o pizda, nu prietenul din reanimare.

Pula mea asta e viata, pentru mine nu conteaza,
Ca nu-ti place, sau nu crezi, sau ca unii zic ca-s varza.
Imi doresc sa nu fi fost, cel care a tot promis,
Insa numai rapperul din mine, a trecut prin ce am zis.


[REFREN]

Am luptat pana acum, dar am obosit deja,
Sa m-alin cu vorba aia, frate asta e viata,
Acum este timpul meu, ca e rau sau ca e bine,
Singurul prieten loial, este rapperul din mine.

Am sa trec peste orice,cu folos, fara folos,
Si o sa-mi sap un tunel, atunci cand ma puneti jos.
Printre grenade verbale, si conflictele depline,
O sa scap din acest lagar, eu si rapperul din mine.

Un comentariu: