Iarta gresalele mele ca poti citi oricum.

vineri, 13 ianuarie 2012

Ctrl Alt Del

Pasionat oarecum de mitul masonilor, scarbit de prostia care zace in unii , iata ca m-am decis sa latru putin despre ceea ce inseamna controlul societatii. Initial numita "La Control" si recitata prima oara pe scena la club Pulse, acum disponibila si in varianta mp3 sau pe youtube.


ce samurai , ce ninja, ce caratisti, ce smecheri,
ce parliti, ce tarfe, ce pizdosi, ce stecheri !

vad fumatori de migrene, toti sunt plante nu lemne,
nu`i caterinca bai nene, e un sistem de sisteme.

lumea e-n scheme... nu crede...
nu realizeaza bai vere, totu`i control prin tacere.

posturi radio-tv, sau ce bagi in tine bre,
factori de control in masa, includem drogurile.

mecanici in societate, musuroi de furnici,
convinsi de libertate, categorii de amici.

relatii sociale, erarhii geometrice,
structuri cerebreale similare si simetrice,


cote, procente, evidente, figuratii,
serii, CNP-uri, vaccine, retete, doze, ratii,

dosare secrete, spionaj, enumeram,
nevoit suntem parte din ansamblu si coexistam.

teorii, conspiratii; neinteresant, tre` sa stii,
ca oricand te-ar cauta sigur te vor gasi-

-simt ca imi pierd controlul ,tre sa va dau de stire,
aveti grija la cabluri ca imi ies din fire!

fara gesturi umile, nu am ganduri senile,
divulga secretul din versuri, cu zile. (ce ma?)

visele mele tampite, nu provin din magazine,
rostul fiecarui viciu , e o mare gaozime

esti un punct intr-o multime, mai pe scurt un mare nimeni
societatea-i controlata de tampiti d`astia ca mine...

luptatori in gherila, admiratori de feline,
camuflati de elita, ingropati la-naltime.

sunt agricultor, treaba mea ce camp cutreier,
nu sunt alba ca zapada, ca sa am pitici pe creier.

acum toti o ard fratello-fratelli,
tociti in talpa mai rau ca un set de pirelli.

sa vezi party pe ei si viata de noapte,
auzi povestile toate asteptand la tonomate.

cei care se simt, sa isi iasa din minti !
sunt nesimtit, tu esti Whirlpool cu al 6-lea simt.

strambi botul, dezminti, injura de sfinti,
dovedeste ca meriti tot ce pretinzi, te-ntinzi !

vezi in falus si labii, rost metaforic de sfinx
masculi si femel, prost, pretul nu-i fix.

coruptie, prostitutie, arest preventiv,
mecanism abuziv periculos ca HIV.

vaci scarboase nesimtite, spanzurate in talange,
smecheri, gangsteri, interlopi, care noaptea sug falange.

combinatii altercatii, urmariri cu paparazzi,
superstar-uri pe youtube, actionand ca retardatii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu