Iarta gresalele mele ca poti citi oricum.

vineri, 13 ianuarie 2012

Dimineata, Ora 5

5AM . Ora mea preferata pentru cafea. Nu e nimic mai placut decat sa admiri marea linistita din care rasare soarele incet, incet, iar luciul apei capata o culoare vie. Calmul domina. Linistea te mangaie. Un fel de reinviere... dimineata , ora 5:


dimineata ora 5, soarele apare-n spate,
sorb cafeaua, trag tigara, iar n`am mai dormit o noapte.
am ajuns la punctul care recunosc ca sunt departe,
ma transpun in situatii, dar m`ajung multe din spate.

clipa`n care dau reset, opresc jocu, nu imi place,
sa vad numai violenta cand in filmul meu e pace.
m`am pierdut, nu sunt aici, vezi si tu ca vad prin tine,
si ce`i culmea peste toate, inca lupt si ma tin bine.

incerc sa ma multumesc, dar imi plang destuld e mila,
oferi pozitivitate si ti s`a raspuns cu sila,
demonstreaza cine esti, cate poti cum si de ce,
nu te astepta la multe, asta`i viata prietene.

sunt atatea`n carca ta, nici tu nu le sti pe toate,
traiesti zilele din plin, inclusiv pe timp de noapte,
simti ca nu mai ai putere, parca bagi taras pe coate,
odihneste`te acum, maine vine alta noapte.

sa nu crezi ce spun acum, sa nu crezi ca te mint,
frumusetea vietii mele ye`n reflexii de argint,
scena dramei sta ascunsa dupa cortina de fier,
momente de suspans, tarie de caracter,

scena 4 dubla doi, niciodata-napoi,
soarele sta dupa norii care dau atatea ploi,
depresii totale, clipe greu de`ndurat,
trecem noi peste toate, ne mai dam cap in cap.

mai gresim, mai stricam,ne ranim si tzpiam,
ne iubim, ne`ajutam,ne uram, ne scuipam,
ne prefacem a fi, ceea ce nici noi nu stim,
important a ramas faptul ca stim sa zambim

vorbesc la plural, dar sunt singur acum,
rugandu`ma de nebun sa nu cred ce imi spun
cu o ultima vlaga, ma privesc in oglinda,
sperand ca macar asta sa nu ma mai minta.

sedus de sperante drogat cu iluzii,
imbatat de vise, creier plin de contuzii
obosit de teorii, satul de probleme,
acrit de figur, sictirit de`atatea scheme,

enervat de snobism, crizat pe fapte,
ce e culmea totodata, cik asta`i realitate,
ma consuma numai gandul cat de mult ma consum
din tot ce`auzi in clipa asta nimic nu conteaza acum

sunt terfelit ca un mop, dupa ce a fost stors,
nu`mi doresc milioane sau s`ajung in forbes,
cer ce mi se cuvine, de la vorbe la fapte,
nu m`aleg decat cu mine si fericire in rate.

dimineata ora cinci, soarele apare`n spate,
sorb cafeaua, trag tigara iar n`am mai dormit o noapte,
simt ca nu mai am putere, parca bag taras pe coate,
si adorm fara sa vreau printre tipete si soapte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu