Iarta gresalele mele ca poti citi oricum.

vineri, 13 ianuarie 2012

Crima Perfecta

Sau "Certat cu Natura" . Asta e numele original dar nu era atat de bun pentru public. In melodia asta e pur si simplu vorba despre cum faci un joint, spre sfarsit transformandu-se in atac la cocalari, dar uite ca unii nu inteleg. Am dat-o live la un hip hop night si tipul care era cu mine pe scena a crezut ca dau battle cu el :)) si a inceput sa bage mare. Ma uitam mirat... si bine inteles ca s-a trezit talentul din mine in cateva rime sa ii deschid ochii la fraier. Urat din partea mea dar cred ca a fost senzatie. Dupa noi nu a mai urcat nimeni pe scena :))) PS: era mai bun ca mine.


am pus mana pe tine , ce sa vezi, ta ia dracu,
Iti scot dintii, iti rup capu , iti demolez ficatu,
rup o mana os cu os, te scalpez, te-ntorc pe dos,
te impart in 2 halci, te leg , te tarasc pe jos,

te parlesc cu arzatorul , te transez cu toporul,
decorez pereti cu tine, poluez si dormitorul,
fututi mortii matii, tu ai personalitate?
sa vad ce mai imbarligi cand iti bag cutitu-n spate!

iti scot ochii cu penseta, desfac craniul cu-n bomfaier,
tu esti smeker si esti tare, eu sunt deghizat in fraier
nu imi place cum te-mbraci, vars pe tine un bidon
iti dau foc si te agiti, mascotã de stadion,

alergi ca un tgv, urli ca un monopost,
eu sunt deghizat in fraier, tu de fel esti asa prost.
iti fut pizda, iti fut sora, ca la mata fut ligheanu,
cea mai proasta, cea mai tarfa, cea mai varza din tot neamu.

azorel ie-nfometat, latra-n cusca toata ziua,
e turbat si face spume, prada lui ii spune piua,

ma asez pe bordura , scot tigara si-o aprind,
mai respira de 3 ori, vai de tine de te prind,
bag jalonu`n gatul tau, las cimentu sa te umple,
un ciocan, doua piroane, sa ti le infig in tample,
o retea de 3-80, doua cabluri de curent,
te zbati cu jalonu`n gat, curentat, vomiti ciment,
scot din tine un cutit ,o cizma si doua usi,
3 agrafe, 2 cacati, si 5 tone de papusi

nestiind cine-i acolo, azorel latra dinou,
behehe ii spuse o vacuta, azi esti deghizat in bou!


doamne spune-mi cum se face, as vrea sa le dau capace,
celor care vad in viata, volane si pitzipoance
care vad in cocalari, ce vad eu in 2 pac,
o sa le rup capu`n doua, nu ii iert cu un capac

manelistii-leg de shine, sa dea trenu peste ei,
in metrou i-arunc pe toti, rapperi-astia de 2 lei
iti atarna pantalonii, ai camasa fara tiv,
ochelari infipti in freza, dantura de primitiv,

burta-ti iese prin tricou, stai pe-aripa la masina,
spargi seminte si bei bere, mai dai cate o basina,
gatuu matii de taran, sloboziti-as tot poporul,
va imprastii cu grenada, va car cu excavatorul,

drept la groapa de gunoi, putreziti ca sobolanii,
sa faca gratar din voi, maidanezii si tiganii
ca asa va place voua, cocalarii baieti de strada,
care se dau tari in pizda, dar extenuati de laba,

am o rola de scoci, ai o punga pe cap,
esti legat de scaunel, eu sunt ala deghizat.
te prind, te joc in maceta, te rulez in mineta,
te ascund sub bancheta, sterg probele de-ancheta,

te imprastii pe asfalt, pitbull contra maidanez
trece tancul cu senila peste-un mare pechinez
iti fac nunta la munte, ca-n reclama vodafone,
da` v-arunc in ziua nuntii p`amandoi de la balcon,

mortii matii, pula mea, iti distrug familia,
am un glont, va rog frumos, tre sa formati linia
arat ca un derbedeu, mi-as dori sa te amuze,
cand te voi cresta cu lama avand zambetul pe buze



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu