Iarta gresalele mele ca poti citi oricum.

sâmbătă, 14 ianuarie 2012

Incepatoru`i viitoru`

Ihihihii... Asa e ! Mereu mi-a placut sa fiu sincer. Ma gandeam odata ce tari sunt astia care prind cate un talent d`asta si il coc in forma lor ca pe cozonac. Intr-adevar vorbim si de performanta. Aici intervine pasiunea. Multi imi spun ca tre sa te dai cu nu stiu care, ca tre sa sune nu stiu cum, dar cel mai important , tre sa fie asa cum o simti tu. Sa fi tu, atunci pui pasiune. Sa latrii cum dicteaza altu e industria. Stiam ca nu o sa am clip pe tv si albume oficiale ca mi-am gasit placerea in a-mi face singur toata muzica si aferentele. Plus ca treaba asta cu hip-hop`ul e frumoasa o perioada limitata. Textul este in varianta originala, necorectat sau modificat.


[STROFA -I- ]

A fost prima incercare, au trecut 8ani (11) de-atunci,
cand inregistram aiurea, pe un windows 95,
strageam banii de-alocatie, sa pun snikersi in picioare,
ii purtam un an de zile, fiindca mama bani nu are.

vedeam clipuri la TV, cu 2pac sau wuTang Clan,
vedeam filme-americane, si ma adresam cu Men,
imitam mersul celor mai mari, eram baietasi de strada,
ascultam hip-hop din tara, pe-o caseta piratata.

scriam ce-auzeam si eu, vroiam sa apar in skema,
si-nainte de culcare, ma imaginam pe scena.
am primit primul bluzon, de la tata si ce tare,
tot pe el l-am injurat, ca l-a patat cu mancare.

purtam lanturi ieftine, vroiam sa fiu ca rakim,
fumam si scuipa, aiurea, chiar daca era un kin.
amintindu-mi toate astea, sincer va apreciez,
pe cei care fac si lupta, in hip hop-ul romanesc.


[STROFA -II-]

Am ajuns in clas-a 10-a, m-am gasit cu prieteni noi,
si-am evoluat de la 486, pana la un pentium2,
am tras cu un microfon, luat dintr-un casetofon,
cu burete in seringa, frate kiar suna beton.

nestian salva-n diskete, forumuri din net bazar,
si le traducea cu greu, n-avea bani de dictionar,
cautam nume de scena, cumparam sepci chinezesti,
ma credeam un rimmer bun, imi doream ce tu-ti doresti.

sepcile de la new era, sau bluzoanele cu gluga,
niste reebok-uri din state, care tot uitau s-ajunga.
n-am ajuns unde am vrut, n-am uitat de-unde-am plecat,
singuru vers d`alu Blaziny, care mi-a ramas in cap.

dupa 6ani de munca, ma simteam epuizat,
tot luptand si incercand, sa am piese in hip hop.
a fost greu, nu e ce-am vrut, insa dumnezeu nu doarme,
tu continua sa-ncerci, eu am 2-albume scoase.


[STROFA -III- ]

Peste tot m-au refuzat, cred ca sti de ce vorbesc,
e industria muzicala, din hip-hop-ul romanesc.
spun cu mana pe inima, asta nu e prima oara,
sa ajung pana aici, kiar trebuia sa plec din tara?

de ce sa ne kinuim, sa ne facem auziti,
sunt atati mc cu har, de care nici voi nu stiti.
eu ma rog sa fie bine, sa-mi indeplinesc un vis,
sa deskid un studio moca, dar cred ca e interzis.

nu sunt cel mai bun mc, dar am fost incepator,
insa stiu si vreau ca pot, sa dau dramu-de-ajutor.
tuturor celor ca mine, presupun ca si voi vreti,
vocea voastra sa rasune, printre acesti mghzi.

am plecat de la casete, si-un articol de revista,
si leam demonstrat chiar de ziceau: asta sigur nu rezista.
voi habar n-aveti pentru hip-hop, de cate ori mi-am luat omorul,
Dar m-am ridicat razand, pentru ca-ncepatoru-i viitorul.


[REFREN BIS]

A-nceput dintr-o greseala, insa nu am dat in spate,
Eram un incepator, acum am doar vise sparte,
Eu nu mi-am pierdut speranta, si sti ceva bai frate!
Intr-o zi voi fi la Cribs si semnand autografe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu