Iarta gresalele mele ca poti citi oricum.

miercuri, 8 februarie 2012

Pas cu Pas

    Am fost mereu o fire activa, plina de energie, fara stare. Am facut  breackdance, freerunning, gimnastica, natatie, dj-ing, mc-ing, graffiti si multe altele. Toate, pas cu pas, au conturat ceea ce azi inseamna cultura mea hip-hop. Toata stima pentru cei ce fac parte din acest domeniu si au inteles ca prin practica se dezvolta un talent. Pas cu pas ne experimentam si ajungem la apogeu, sau tindem cel putin. Va prezint un text in forma bruta, scris in urma cu 4 ani. Pas cu pas:

Uite care este treaba , haide s-o luam pas cu pas,
3 minute de pe beat, timpul ce mi-a mai ramas.
hip hop-ul nu-i violenta, droguri , arme, gangstereala,
Este realitatea-n versuri, descriem viata de strada.

Nu e Brooklin, nu-i Las Vegas, sa am pizdele la bara,
Vorbim de autohton, strict ce e la noi in tara.
N-am vandut crack pentru bani, si mai rar o ardem high,
noi ne batem parte-n parte, aici n-o sa vezi drive-by.

rimele din romania, se fac direct la subiect,
dar compui la general, nu e doar un dialect.
indiferent de zona, treburile sunt tot alea,
urmam toti un singur scop, nu conteaza care-i calea.

romanu-i baiat destept, foloseste cerebelul,
da un tun, produce banu, apoi uita cartierul.
dar aici e cam asa, dintr-o suta 50 pleaca,
in cateva luni de zile , 49-or sa se-ntoarca.

Eu am fost unul din ei, si poate voi fi dinou,
insa datoria mea, e hip-hop-ul din studio.
pun cuvintele pe beat, versurile in masura,
sprijin oamneii ca tine, cei ce lupta si indura.

breacker`u`si rupe genunchii, nu conteaza ca il doare,
multa munca, sacrificii, dar a invatat sa zboare.
am facut cheta la grup, crede-ma ca stiu si eu,
cat de naspa iese skema, daca nu ai linoleu.

grafferii n-o sa se lase, kiar daca in miez de noapte,
unu da cu spray-ul si-altu tine o lanterna-n spate.
ei au decorat peretii, ne-ngrijiti si coscoviti,
cu mesaje si imagini, din viata ce o traiti.

daca ti-ai pierdut pisica, tu intreaba-i fara frica,
si o sa-ti arate strazi, ce nu stiai ca exista.
copilul tau vede fantome, nu ii da cu sutu-n cur,
de fapt a vazut afara, tinerii facand parkour.

pureci pe televizor? ti s-a dereglat antena ?
s-au impiedicat de cablu, incercand sa faca skema.
daca-ti tremura peretii, si cutremurul nu vine,
este basul din vecini, unu face negative.

adolescentul ala, n-are nici un handicap,
face versuri pe masura, d-aia da mereu din cap.
dac-adorm iarasi la cursuri, te rog sa nu ma trezesti,
ca am scris o noapte-ntreaga cu inca vre-o 2 colegi.

simti ca se rupe timpanul, de la scartaitul scurt?
dj exersand la scratch-uri, inteleg, e la-nceput.
are degetele negre, sa nu crezi ca-s nespalate,
e de la potentiometre, viniluri si compacte.

avem masini ieftine, fara croame si sisteme,
la noi dai bani in hip-hop, n-o sa faci din el avere.
indiferent de caz, daca esti bagat in treaba,
mc-ii baga in studio, grafferi, braeackeri pe afara.

gloantele-s vorbe aici, armele-s piese-n albume,
Hip Hop in romania, e o simpla pasiune,
Inca un bidon de bere, la final ca prima oara,
mult respect si numai pace, pentru hip-hop-erii din tara.

cei care stiu cum e-aici, cum este sa nu ai bani,
care vor sa lase-n spate,semne pentru ani si ani.
stiu ca`s multi cei care nu accepta-ceasta miscare.
d`aia-n state le spui soldier, c-au luptat in continuare,

nu e vorba de razboaie, nici pistoale si nici crime,
este vorba de baietii, care-o dau si sunt ca mine.
care pun banii de-o parte, pentru-o simpla pasiune,
dar se lasa judecati, de niste comunisti ca tine.

nu mai da cu pumnu-n masa, si vorbeste mai incet,
te-auzim , te intelegem, dar ce spui e incorect.
droguri vor veni oricum, alcool se va consuma,
pizde tot coarde vor fi, la fel a fost maicata.

hotii te vor jefiu, gaborul tot va lua spaga,
si tot rapper va fi ala , ce pe fita o s-o sparga,
tinerii tot se vor bate, puscariile vor fi mai pline,
daca nu ar fi hip hop, si mc`ii ce dau bine.

nu face vre-un caz din asta , nu vrem sa ne faci statuie,
te rog sa-ntelegi mesajul, cand spun ca iti dau la muie.
te rog s-asculti piesele, nu doar pentru negativ,
si o sa-ntelegi atunci, tot contextul pozitiv.

asa cum ma zbat acum, eu ma kinui zi de zi,
sa invat o lume-ntreaga care-s de fapt rapperii.
partea proasta de aici, o s-o ai mereu in fata,
tinerii ce ne imita, si se dau loiali pe viata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu