Iarta gresalele mele ca poti citi oricum.

duminică, 12 februarie 2012

O Sansa

   Am auzit des fraza asta: "de-as mai avea inca o sansa..." (sau similare). Ok, sa spunem ca nu ai primit inca o incercare, dar ce te face sa crezi ca trebuia sa ti se acorde? Oare nu-i un lucru pe care-l poti face singur ? Oare daca speranta n-ar fi pierit, nu ai fi avut sansa? Increderea de sine si dorinta arzatoare nu te motiveaza indeajuns? Atunci mai lucreaza la acest capitol... Admit. Si eu am avut momente-n care am spus fraze similare dar judecandu-ma dupa propriile actiuni si analizandu-mi comportamentul, am descoperit ca sunt direct responsabil pentru tot ce se intampla. Ce tot spun eu aici? Ce naiba, am inebunit ? Nu, asa a fost tot timpul dar e greu sa admiti ca raspunzi pentru tot, e oribil sa nu ai pe cine da vina, dar dulce este izbanda dupa asa chin. Nu crezi ? Incearca ! Sau nu mai vrei sansa ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu